bee_york: (Default)
[personal profile] bee_york
Yup, this week has definitely been full of ups and downs, goods and bads. I've been feeling like shit because my body is getting all pissy-bitch on me. I won't even get into that now, but amongst other things, my period is now 5 days late (and no, I'm NOT pregnant). Nonetheless, I've been in pain and feel like I have it anyway. I won't even get into everything that's wrong with that, but yeah, I'm sure most of that it pretty obvious.

Some random idiot grabbed my ass in broad daylight whilst I was walking around Old Montreal yesterday. He rubbed up against me and then hurried away. I was stunned and not sure how to react. I ended up following him and his girlfriend for about 5 blocks or so, taking photos with my phone. I plan on uploading them to Facebook to shame this perverted fucker. That's about the extent of my ability to do anything, I guess.
Oh, and that incident lead to a whole mess of OCD afterward. Yeah, how fantastic is that?
I hope that prick gets really sick in public or something like that. Grrr.

I went wedding dress shopping, finally. And I got one. :) It's very Grecian, which makes sense since I'm Greek, and I don't have anything else at the wedding that'll illustrate my ~AWESOME GREEKNESS~ (lol what does that even mean), except there's gonna be some Greek songs and Greek dancing but yeah other than that....anyway, my dress should be coming in around August or so (cutting it fucking close over here!) and when I go in to get it/try it on/make alterations for weight that better have been lost by then, the awesome people who work at the store will be letting me try on their tiaras and then I'll buy one to match my dress. :)

Mike and I ordered our wedding bands today. <3 <3 <3

If one more person tells me I should watch this fucking KONY 2012 video and/or dares to calls themselves an activist for watching a fracking video and passing it on, I am going to (fantasize about how much I wish I could) punch them in the face.

[livejournal.com profile] shadaloo will be over in a couple of hours and we're going to watch DVDs and drink. Drink drink drink. I need to drink away the cramps of a period that doesn't exist, mwahaha. In fact, I already started drinking. Have a glass of wine right here. YAY!

As per usual, there's so much more, but I'm too damn lazy to be bothered to type it all out.
From:
Anonymous( )Anonymous This account has disabled anonymous posting.
OpenID( )OpenID You can comment on this post while signed in with an account from many other sites, once you have confirmed your email address. Sign in using OpenID.
User
Account name:
Password:
If you don't have an account you can create one now.
Subject:
HTML doesn't work in the subject.

Message:

 
Notice: This account is set to log the IP addresses of everyone who comments.
Links will be displayed as unclickable URLs to help prevent spam.

Profile

bee_york: (Default)
bee_york

April 2012

S M T W T F S
12 3 4 567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 26th, 2017 06:47 pm
Powered by Dreamwidth Studios